[et_pb_section fb_built=”1″ fullwidth=”on” _builder_version=”4.6.1″ _module_preset=”default”][et_pb_nextend_smart_slider_3_fullwidth slider=”4″ _builder_version=”4.6.5″ _module_preset=”default”][/et_pb_nextend_smart_slider_3_fullwidth][/et_pb_section][et_pb_section fb_built=”1″ _builder_version=”4.6.1″ _module_preset=”default” background_image=”http://radfarm.pl/wp-content/uploads/2020/09/tlo.png” background_repeat=”repeat-y” custom_padding=”40px|||||”][et_pb_row _builder_version=”4.7.7″ _module_preset=”default” width=”60%” width_tablet=”90%” width_phone=”” width_last_edited=”on|phone”][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”4.6.1″ _module_preset=”default”][et_pb_text _builder_version=”4.6.1″ _dynamic_attributes=”content” _module_preset=”default” text_font=”Titillium Web|700||on|||||” text_font_size=”40px” custom_margin=”||50px|||”]@ET-DC@eyJkeW5hbWljIjp0cnVlLCJjb250ZW50IjoicG9zdF90aXRsZSIsInNldHRpbmdzIjp7ImJlZm9yZSI6IiIsImFmdGVyIjoiIn19@[/et_pb_text][et_pb_text _builder_version=”4.6.1″ _module_preset=”default” custom_padding=”||0px|||”]
Istotą strategii marketingowej, w tym produktowej jest uzyskanie przewagi konkurencyjnej. Rzeczywista strategia jest wypadkową pomiędzy tym co zostało zaplanowane oraz tego co pojawiło się w toku realizacji. Marki, produkty i usługi, podobnie jak ludzie, rodzą się, zdobywają rynek, żyją i umierają. Ważne jest nie tylko to co oferujemy, ale w jaki sposób wprowadzamy efekt naszej pracy do świadomości Klientów.
Wielu przedsiębiorców zastanawia się jak dostosować działania do sytuacji rynkowej?
Jak zbudować pomost pomiędzy potrzebami Klientów bezpośrednich i pośrednich, a możliwościami firmy?
Przykładem może być świeca, która jest produktem zupełnie przestarzałym i nieużytecznym w czasach elektryczności, a zdefiniowana na nowo uzyskuje ożywczą wartość. Klient kupuje efekt/korzyść, a nie produkt. Dobry pomysł i umiejętna jego realizacja jest w dzisiejszych czasach wartością nie do przecenienia.
Launch, relaunch/reFRESH produktów, usług. Brzmi słownikowo?
Dobierzemy właściwe narzędzia, żeby przekształcić potrzeby Waszych Klientów w zyski Waszej firmy.
Oferta RADFARM obejmuje:
- Analizę rynku farmaceutycznego we wskazanych klasach terapeutycznych
- Przygotowanie planów marketingowych
- Przygotowanie planów kosztów
- Przygotowanie materiałów naukowych, promocyjnych i informacyjnych (folderów, prospektów, ulotek, itp.)
- Produkcję materiałów filmowych, informacyjnych, promocyjnych, reklamowych lub szkoleniowych.
- Wszelkie nasze projekty są opracowywane i tworzone z udziałem najlepszych fachowców, w tym grafików i producentów mających bogate, wieloletnie doświadczenie w pracy w branży farmaceutycznej i medycznej.
Zainteresowała Cię nasza oferta?
Skontaktuj się z nami. Dowiedz się jak możemy wspomóc Twój biznes!
Razem możemy więcej.
[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]