Istotą strategii marketingowej, w tym produktowej jest uzyskanie przewagi konkurencyjnej. Rzeczywista strategia jest wypadkową pomiędzy tym co zostało zaplanowane oraz tego co pojawiło się w toku realizacji. Marki, produkty i usługi, podobnie jak ludzie, rodzą się, zdobywają rynek, żyją i umierają. Ważne jest nie tylko to co oferujemy, ale w jaki sposób wprowadzamy efekt naszej pracy do świadomości Klientów.
Wielu przedsiębiorców zastanawia się jak dostosować działania do sytuacji rynkowej?
Jak zbudować pomost pomiędzy potrzebami Klientów bezpośrednich i pośrednich, a możliwościami firmy?
Przykładem może być świeca, która jest produktem zupełnie przestarzałym i nieużytecznym w czasach elektryczności, a zdefiniowana na nowo uzyskuje ożywczą wartość. Klient kupuje efekt/korzyść, a nie produkt. Dobry pomysł i umiejętna jego realizacja jest w dzisiejszych czasach wartością nie do przecenienia.
Launch, relaunch/reFRESH produktów, usług. Brzmi słownikowo?
Dobierzemy właściwe narzędzia, żeby przekształcić potrzeby Waszych Klientów w zyski Waszej firmy.
Oferta RADFARM obejmuje:
- Analizę rynku farmaceutycznego we wskazanych klasach terapeutycznych
- Przygotowanie planów marketingowych
- Przygotowanie planów kosztów
- Przygotowanie materiałów naukowych, promocyjnych i informacyjnych (folderów, prospektów, ulotek, itp.)
- Produkcję materiałów filmowych, informacyjnych, promocyjnych, reklamowych lub szkoleniowych.
- Wszelkie nasze projekty są opracowywane i tworzone z udziałem najlepszych fachowców, w tym grafików i producentów mających bogate, wieloletnie doświadczenie w pracy w branży farmaceutycznej i medycznej.
Zainteresowała Cię nasza oferta?
Skontaktuj się z nami. Dowiedz się jak możemy wspomóc Twój biznes!
Razem możemy więcej.